· Yeni
Fakülte, Enstitü, Yüksekokul ve Meslek Yüksekokulu kurulması ile ilgili
işlemlerinin yapılması ve Yükseköğretim Kurulu’na bildirilmesi,
·
Lisans, önlisans ve lisansüstü programların açılması ve öğrenci alınması ile
ilgili iş ve işlemlerinin yapılması ve Yükseköğretim Kurulu’na bildirilmesi,
·
Eğitim-Öğretim Plan değişiklikleri ile ilgili işlemlerin yapılması,
· Yeni kayıt olan
öğrencilerin ders kayıtları ile mevcut öğrencilerin kayıt yenileme işlemlerinin
koordinasyonu, yönlendirmesi, uygulanması ve denetiminin sağlanması,
· Öğrencilerin muafiyet ve
intibaklarına ilişkin işlemlerin kontrol edilmesi ve Öğrenci Bilgi Sistemine
girişlerinin sağlanması
· Akademik
takvimin hazırlanması ve uygulanması ile ilgili gerekli kontrol ve
işlemlerin yapılması,
· Öğrencilerin
ödemeleri gereken katkı payı/öğrenim ücretlerinin Öğrenci Bilgi Sistemine
yansıtılması, ödenmesinin sağlanması,
· % 10’luk Başarı Dilimine
giren öğrencilerin belirlenmesi, duyurulması ve ödemeleri gereken ücretlerin
Öğrenci Bilgi Sistemine yansıtılması,
· Kredi ve Yurtlar Genel
Müdürlüğü tarafından belirlenen kontenjanlar doğrultusunda birimlerce burs
verilmesi uygun görülen öğrencilerin KYK’nın sistemine girilmesi, buunla ilgili
gerekli yazışmaların yapılması,
· Birimlerce
kaydının dondurulması uygun görülen öğrencilerin Öğrenci Bilgi Sistemine
İşlenmesi,
· Birimlerce
Disiplin cezası verilen öğrencilerin durumlarının öğrenci bilgi sistemine işlenmesi,
·
Öğrenci Konseyi Seçimleri ile ilgili her türlü koordinasyonun yürütülmesi,
· Kendi isteği, yatay geçiş
vb. durumlarda ilişik kesme işlemlerinin yapılması ve gerekli yerlere
bildirilmesi,
· Paydaşlarımız
tarafından istenen ön lisans, lisans ve lisansüstü öğrenci ve mezun sayıları
ile ilgili istatistikî formların doldurulması ve ilgili yerlere gönderilmesi,
· Her türlü istatistikî
bilgilerin hazırlanması ve düzenlenmesi,
·
Öğrencilerin pasaport işlemleri ile ilgili gerekli belgelerin düzenlenmesi,
· Öğrenci Bilgi Sistemi ile
ilgili gerek birim öğrenci işleri, gerekse Proliz Yazılım Ltd. Şti. ile gerekli
koordinasyonun sağlanması,
· Öğrenci
özlük dosyalarının oluşturulması ve akademik birimlere gönderilmesi,
· Dereceye giren öğrencilerin belirlenmesi,